Getuigenissen

Van: T
Verzonden: woensdag 20 juli 2016 17:44
Aan: @assurwest.be
Onderwerp: RE: stopzetting polis "huurder" voor site…

Dag J

Inderdaad, de ganse mikmak mag gestopt worden want er is geen risico meer om te verzekeren.

Ik wil jullie nogmaals bedanken voor de dienstverlening en vind het nogal sneu voor jullie dat er zo veel werk ingekropen is.

Helaas wist ik op moment van overgang nog niet dat ik die beslissingen zou nemen, anders had ik dat uiteraard niet zo laten verlopen.

Maar ik ga nog niet op pensioen en als ik ergens weer iets nodig heb voor nieuwe business, dan neem ik zeker contact!

Doe ook de groeten aan E…

Groeten,

K

___________________________________________________

Van: CB
Verzonden: maandag 3 oktober 2016 16:31
Aan: Assurwest J
Onderwerp: Re: CVBA

Vriendelijk bedankt voor uw efficiënte en allesomvattende service.

Met vriendelijke groet,

CB

_____________________________________________

Van: SV
Verzonden: donderdag 27 oktober 2016 20:34
Aan: Assurwest G
Onderwerp: RE: Onze ref.  - Uw. ref.  

Dank voor alles,

Leuk samenwerken met een dossierbeheerder als u.

Was ogenschijnlijk een ‘klein evident dossier’ maar…

Gr,

SV

__________________________________________________

Van: GB
Verzonden: donderdag 10 november 2016 16:04
Aan: Assurwest V
Onderwerp: Re: Polisnr. - Voertuig : FORD

V,

Wederom een bliksemsnel, glashelder antwoord.

Als het goed is, mag het ook eens gezegd worden hé. Voor sommigen lijkt dit een evidentie, maar dit is het niet, en zeker niet zo'n 'Trademark'* service gecombineerd met een scherpe prijs en een fysiek aanspreekpunt. Geen 'basic' helpdeskmedewerker van een verzekeringsmaatschappij aan de lijn die je te woord staat, en een standaard vragenlijst aframmelt. En zo nodig mag je 10' later terug je verhaal aframmelen. Dit terzijde.

Top service wederom!

En ik maak zeker positieve reclame.

Prettig week-end alvast.

mvg

GB

* https://www.desk.com/blog/the-five-levels-of-customer-service

_______________________________________________